vineri, 21 decembrie 2007

Intalnire

Din adancul timpurilor chemat, arhanghelul si-a plecat aripa, aratandu-si fata.
O frumusete nepamanteana m-a izbit atunci si un fior m-a cutremurat.
- Invata-ma sa zbor... i-am soptit.
A zambit din ochi si usor, si-a aplecat capul spre umarul stang.
- Crezi ca nu-mi e destul de arzatoare inima?!
Un fir de lumina alba s-a strecurat din mana lui spre mine.
- Unde te-ai ascuns pana acum?!...inima imi batea linistita, dar o dorinta mistuitoare de a-l atinge, ma strabatea.
- Te cunosc?...
Brusc, ganduri nebanuite au cazut ca o ploaie racoroasa in fiinta mea.
" Aproape de tine si nestiut te-am vegheat, ca un indragostit. Te-am mangaiat si ti-am adus cant din cer, sa intelegi fericirea. Te-am ridicat cand ti-a fost greu si te-am hranit cu speranta. "
- Dar cine esti, de fapt?...simteam cum paradisul si-a deschis o usa, invitandu-ma sa patrund.
" Iti vei aminti."
- Ramai cu mine...
El a ridicat privirea, si-a acoperit fata si a disparut.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Articolul acela face parte dintr-o poveste pe care am incheiat-o cu ultimul articol de pe blog! Daca dai clik pe eticheta " poveste" iti apar toate articolele care alcatuiesc povestea. Le poti citi pe toate, daca vrei, ma bucur ca ti-a placut acel articol.